سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه اطلاع رسانی امور خیریه در رامهرمز

مدیرعامل موسسه خیریه باب الحوائج از خبرنگاران فعال حوزه اطلاع رسانی امور خیریه شهرستان رامهرمز تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر عامل موسسه خیریه باب الحوائج به همراه رئیس اداره بهزیستی رامهرمز در مراسمی از خبرنگاران فعال در امر اطلاع رسانی تقدیر کرد.

ویسی رئیس اداره بهزیستی رامهرمز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تشکر از فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی خبرنگاران فعال در امور خیریه گفت: تنها موسسه خیریه‌ای که تحت نظر بهزیستی رامهرمز مجوز دارد موسسه خیریه باب الحوائج است.

امید ممبینی مدیر عامل موسسه خیریه باب الحوائج نیز بیان داشت: روز خبرنگار که نشان دهنده رسالت و مسیر درست بیان خبر و ارائه گزارشات لازم به صورت مستند و دقیق به مردم است به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک می‌گوییم و از ویسی مدیر بهزیستی شهرستان و دیگر همکاران گرامی شان تقدیر و تشکر می‌کنیم که جهت برطرف کردن و شاد کردن نیازمندان واقعی جامعه درحال تلاش و خدمت هستند.

او با اشاره به اینکه این موسسه مجوز خود را از سال ۹۶ از بهزیستی خوزستان دریافت و زیر نظر بهزیستی شهرستان درحال انجام خدمت است عنوان کرد: کمک به ایتام، کمک به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، کمک به زنان سرپرست خانوار، کمک به خانواده‌های زندانی، کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه زندگی و توزیع سبد کالا بین نیازمندان قسمتی از فعالیت‌های این موسسه است.

ممبینی افزود: تمام هزینه‌های موسسه از کمک‌های مردمی و خیرین جمع اوری و باتوجه به شرایط خانواده‌ها هزینه می‌شودو مردم و خیرین به موسسات و ngo‌های خیریه اعتماد بیشتری داشته که با اعتماد سازی ۲ طرف مشکلات بیشتری از مردم شهر را برطرف نموده و دست در دست هم به طرف ایرانی آبادتر و عاری از هرگونه ادم نیازمند پیش برویم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.