سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربالگری مرحله سوم بسیج ملی مبارزه با کووید_ ۱۹ از بیستم مرداد ماه آغاز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مرحله سوم بسیج ملی مبارزه با کووید_۱۹ با هدف غربالگری شفاهی گروه‌های سنی و گروه‌های هدف و ارائه خدمات ضروری حضوری و غیر حضوری (جامانده) از ۲۰ مرداد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : غربالگری تلفنی کووید_۱۹ در تمامی گروه‌های سنی و جنسی با اولویت سالمندان، کودکان، مادران باردار و گروه‌های در معرض خطر از طریق آیکون غربالگری مرحله سوم در داشبورد ارائه دهندگان خدمت انجام می‌شود.

او گفت : به منظور دریافت خدمات حضوری مشخص شده برای افراد واجد شرایط دریافت خدمت، در ادامه غربالگری کووید _۱۹ از آنان دعوت به عمل می‌آید.

شکیبا افزود : خدماتی که به صورت حضوری و یا غیر حضوری ارائه می‌شود به صورت کامل در سامانه ثبت می‌شوند و همچنین در زمینه خدماتی که جامانده است نیز چنانچه خدمت غیر حضوری باشد، طی تماس تلفنی با خدمت گیرنده، خدمت مورد نظر براساس فهرست مراقبت‌ها ارائه و ثبت می‌شود.

او افزود : در مورد خدمات حضوری با مراجعه به آیکون افراد منتظر خدمت و براساس راهنمای پیوست فراخوان دریافت خدمت به صورت تلفنی و یا ارسال پیامک صورت می‌پذیرد.

شکیبا گفت : از تلاش‌های تمامی همکارانم در ارائه خدمت کووید ۱۹، بویژه در مرحله اول و دوم بسیج ملی مبارزه با کووید ۱۹ تقدیر و تشکر می‌کنم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.