سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان‌های مردم نهاد، حلقه وصل مردم و دولت

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : سازمان‌های مردم نهاد، حلقه وصل مردم و دولت هستند و دولت تدبیر و امید نگاه ویژه و مثبتی به این سازمان‌ها دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : دولت تدبیر و امید با نگرش مثبتی که به سمن ها دارد از توان آنها برای بهبود بخش های مختلف بهره می گیرد.

او گفت : مردم از ارکان توسعه اجتماعی محسوب می‌شوند و دولت از شکل گیری جریان های مثبت اجتماعی با فعالیت داوطلبانه حمایت می‌کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه به فعالیت ها و خدمات ارزنده سازمان های مردم نهاد در جوانرود اشاره کرد و افزود: سازمان های مردم نهاد در این شهرستان از سمن های پیشرو و فعال در سطح استان هستند این نشان از فرهیختگی مردم این منطقه دارد و ما از فعالیت های مثبت آنان انرژی می گیریم.

نجفی مهر، به پیگیری حل مشکلات سازمان های مردم نهاد و منطقه اشاره کرد و افزود: تاسیس و راه اندازی خانه امید در شهرستان جوانرود، پایگاه اطفای حریق در منطقه و معافیت مالیاتی برای خیرینی که به سمن ها کمک می کنند و همچنین درخواست اعتبار برای رفع مشکلات آسیب های اجتماعی با جدیت پیگیری خواهد شد.

فرماندار جوانرود با تبریک سالروز تشکل ها و سازمان های مردم نهاد ادامه داد: ۱۷ سمن مستقل یا نمایندگی در حوزه مختلف های فرهنگی و اجتماعی، زیست محیطی، آسیب های اجتماعی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این شهرستان فعالیت دارند که بدون هیچ چشمداشتی در عرصه های مختلف به ویژه در حوادث و بحران ها شاهد اقدامات و خدمات مفید و موثر آنان در جامعه بوده و هستیم.

رستگار یوسفی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد جوانرود از افراد تحصیل کرده و فرهیخته هستند، افزود: فعالیت این تشکل ها ناشی از تاثیرپذیری باورهای دینی و مذهبی، حس نوع دوستی و شعور بالای اجتماعی و فرهیختگی مردم دارد.

او خواستار تاسیس خانه امید، فضا و مکان مناسب برای فعالیت هرچه بیشتر سازمان های مردم نهاد و معافیت مالیاتی خیرین در راستای کمک به سمن ها شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.