سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ۸۹۵ مکان عمومی در بابل

۸۹۵ مکان عمومی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای اسفند تاکنون در شهرستان بابل تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از تعطیلی ۸۹۵ مکان عمومی و تجمعی با هدف مقابله با کرونا از ابتدای اسفند تاکنون در بابل خبر داد و گفت: یکهزار و ۹۸۲ نفر در اجرای طرح سالم سازی محیط و نظارت و بازرسی از این اماکن حضور فعال داشته اند.

او افزود: یکهزار و ۹۱ کیلومترمربع از شهرستان بابل شامل منازل واقع در مناطق قرمز، منازل بیماران مبتلا به کرونا و منازل افراد فوت شده با همکاری بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاران و شوراها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان، گروه‌های جهادی و گروه‌های مردمی گندزدایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: زندان شهرستان، مجتمع‌های زیر پوشش بهزیستی شامل مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و مراکز نگهداری سالمندان نیز بیش از ۵ بار گندزدایی شد.

او با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جان باختگان کرونا با پروتکل‌های بهداشتی دفن شده اند، افزود: ۲۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی، صنایع شهرستان انجام شد و حدود ۱۹ هزار و ۶۷۰ واحد هم کد رهگیری سلامت دریافت کردند.

دکتر جوانیان ادامه داد: در گام دوم سالم سازی محیط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خواربارفروشی‌ها کمترین و ادارات بیشترین نکات بهداشتی را رعایت کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی افزود: پمپ بنزین ها، نانوایی ها، دفاتر پیشخوان، هایپرمارکت ها، قنادی و بانک‌ها به ترتیب پس از خواربارفروشی‌ها کمترین میزان رعایت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.