سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۴۱ درصدی جابجایی مسافر در اردبیل/ فعالیت بیش از ۱۱ هزار راننده در بخش حمل و نقل کالا

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۴۱ درصدی جابجایی مسافر به علت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافربری اردبیل با اشاره به فعالیت ۵۴ شرکت مسافربری با هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان اردبیل گفت: دو هزار و ۵۲۲ راننده پرتلاش در بخش مسافری استان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

او جابجایی ۳۸۵ هزار و ۹۲۲ نفر مسافر را در ۴ ماهه گذشته در استان اردبیل یاد آور شد و اظهار کرد: این میزان جابجایی در قالب ۷۴ هزار و ۳۸۷ سفر انجام شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل بر ساماندهی ورود و خروج مسافران در ترمینال اردبیل تاکید کرد و گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامتی مردم و مسافران کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود.

وثوقی بابیان اینکه به صورت مداوم نظارت و بازرسی برعملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری فعال در استان انجام می‌شود افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت‌ها و رانندگان رسیدگی شود.

او همچنین در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل نیز از جابجایی یک میلیون تن کالا و بار و صدور ۷۵ هزار برگ بارنامه در ۴ ماهه گذشته در استان اردبیل خبرداد و تصریح کرد:۸۷ شرکت حمل ونقل کالا با ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان و ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده در خدمت مردم هستند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی سخت کوش رانندگان وضعیت حمل و نقل کالا و بار را در استان کاملا عادی و روان دانست و بیان کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.