سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت درخواست حدود ۲۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در کرمانشاه

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از ثبت درخواست حدود ۲۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرید خلیلی معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال ۱۱۰۸ درخواست سرمایه‌گذاری با رقم حدود ۲۸ هزار میلیارد ریال در استان داشتیم که در صورت تحقق این میزان سرمایه‌گذاری برای بیش از ۱۵ هزار نفر شغل ایجاد می‌شد.

او گفت : در جریان بررسی که از این درخواست‌های سرمایه‌گذاری صورت گرفت، ۷۱ درصد درخواست‌ها پذیرش و ۲۹ درصد آن‌ها بنا به دلایل مختلف از جلمه مشکل تامین آب رد شده است.

او تعداد درخواست‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در استان از ابتدای امسال را ۶۷۶ مورد اعلام کرد که رقم سرمایه‌گذاری آن حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال است و ادامه داد: تحقق این سرمایه‌گذاری‌ها اشتغال ۱۰ هزار و ۶۲۴ نفر را به همراه خواهد داشت.

خلیلی عمده درخواست‌های سرمایه‌گذاری از ابتدای امسال را مربوط به دو بخش صنعت و معدن و بخش کشاورزی اعلام کرد.

او مجموع درخواست‌هایی که از ابتدای راه‌اندازی سامانه پنجره واحد در کرمانشاه به ثبت رسیده را ۲۴۱۳ درخواست با سرمایه‌گذاری ۶۱ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۳۵ هزار نفر اعلام کرد.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از مزایای راه‌اندازی سامانه پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری در استان هم یاد کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه وضعیت بروکراسی سرمایه‌گذاری و صدور مجوز‌ها در کرمانشاه بهتر شده و عمده صدور مجوز‌ها در کمتر از دو هفته صورت می‌گیرد.

خلیلی گفت: اگرچه در فصل گذشته از نظر شاخص فضای کسب و کار نسبت به فصل قبل از آن کاهش رتبه استان را داشتیم، اما در زمینه بروکرارسی اداری و مبارزه با مفاسد ۱۲ پله ارتقا جایگاه داشتیم که یکی از شاخص‌های مثبت استان کرمانشاه در زمینه فضای کسب و کار بود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.