سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریاری در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور دستور داد که کنکور به تعویق نیافتد

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: وزیر اعلام کرد که کنکور به تعویق نخواهد افتاد و در موعد مقرر گذشته برگزار می‌شود که علت آن دستور رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره عدم تعویق کنکور گفت: طبق تذکرات آقای قالیباف کمیسیون‌های بهداشت، آموزش و معاونت نظارت مجلس موظف شدند ظرف ۴۸ ساعت به بررسی نحوه برگزاری کنکور و تشکیل جلسه‌ای با حضور وزارتخانه‌های بهداشت، علوم و آموزش دهند تا نحوه اجرای پروتکل‌ها بررسی شود.

وی افزود: وزیر علوم به صورت کتبی اعلام کرد که تا پایان شهریور ماه امکان اجرای پروتکل‌ها را ندارد.

وی گفت: وزیر بهداشت اعلام کرد اگر منابع مالی در این خصوص وجود ندارد آن را تأمین می‌کند و دو میلیون پک بهداشتی می‌دهد، همچنین اگر برای تأمین مکان برگزاری کنکور مشکل دارند، برای استفاده از مصلی و ورزشگاه‌ها هماهنگی صورت می‌دهد، اما وزارت علوم اعلام کرد از برگزاری کنکور تا آخر شهریور ناتوان است.

شهریاری ادامه داد: با این حال در عرض ۲۴ ساعت وزیر اعلام کرد که کنکور به تعویق نخواهد افتاد و در موعد مقرر گذشته برگزار می‌شود که علت آن دستور رئیس جمهور است، اما دولت باید بداند نمایندگان بر این موضوع نظارت می‌کنند، چرا که جان خانواده‌ها و داوطلبان مهم است.

رئیس کمیسیون بهداشت تاکید کرد: نمایندگان مجلس با حضور در استان‌ها و چگونگی برگزاری کنکور و رعایت پروتکل‌ها و بر مکان‌هایی که وزارت علوم پیش‌بینی کرده نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
یه کنکوری
۰۱:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
رییس جمهور با این دستورش نشان داد که جون مردم براش اهمیت نداره وواقع بی کفایتی خودش رو ثابت کرد حیف اون رای هایی که بهت دادند!
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
باز هم قربانی لیبرال ها شدیم، آخه ما که به این رئیس جمهور رای ندادیم تقصیرمون چیه؟