سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری فروشنده مواد مخدر در نظرآباد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف ۴ کیلو ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر از او خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج اله اسدالهی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر نظرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند فردی به صورت گسترده در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت داشته و از طریق مخفیگاه تعبیه شده در منزلش اقدام به فروش مواد مخدر می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی نظرآباد افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم از حضور وی در مخفیگاهش مطمئن شده و در یک عملیات غافلگیرانه ، نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدالهی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، از یک ساک دستی حاوی ۴ کیلو ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر تریاک، شیشه و هروئین کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: بدون شک همراهی و همکاری شهروندان در معرفی قاچاقچیان مواد مخدر به پلیس، تاثیر زیادی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر خواهد داشت.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.