سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند۴نفره سارقان مسلح منزل و احشام

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام باند۴نفره سارقان مسلح منزل و احشام همراه با کشف سلاح و مهمات جنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و احشام در این شهرستان ، موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود : مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفاء باند سارقان مسلح شده و ضمن هماهنگی  قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاش ، ۱۲۴ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح سرد قمه ،یک تیغه خشاب جنگی کلاش ، یک عدد پلاک خودرو سرقتی،و همچنین تعداد ۵دستگاه گوشی موبایل از منزل آنان کشف گردید.

به گفته سرهنگ تقی زاده متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به ۶ فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت مسلحانه احشام اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند .

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دانایی رمز امنیت
۱۴:۰۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
دستگیری سارقین فایده ای نداره چون سرقت قدیمی ترین جرم تاریخ هستش و قابل ریشه کنی نیست در حالیکه با توجه باینکه درب، بالکن و پنجره ها، معابر ورودی هستند که سارقفین استفاده میکنند، میشه با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین اصلا به جنس درب و حفاظ کاری ندارند و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند، به جامعه آموزش داد که برای غیر ممکن کردن ورود سارقین، قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که حتی اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا و به شدت از سرقتها کاسته خواهد شد. دانایی رمز امنیت