سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله دوم رزمایش ایران همدل در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام محرم و صفر مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان اطعام حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان مردم نیکوکار و نوعدوست استان سه میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

او افزود: مرحله دوم این رزمایش نیز در ادامه مرحله نخست با مشارکت نیکوکاران، هیئت‌های مذهبی و کمک‌های مردمی با هدف تأمین نیاز‌های معیشتی، بهداشتی و درمانی نیازمندان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور بابیان اینکه در این مرحله نیز غذای گرم و سبد‌های کالا ویژه نیازمندان تهیه می‌شود گفت: در مرحله نخست این رزمایش ۱۰ هزار و ۶۳۴ بسته مواد غذایی و ۵۳ هزار و ۸۰۷ غذای گرم با کمک یک هزار و ۱۷۵ نفر نیروی داوطلب در ۲۵ آشپزخانه مهدوی آماده و در بین نیازمندان توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران هستند ادامه داد: همچنین مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.