سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دژپسند در جمع خبرنگاران:

زمان پرداخت وجه سهام عدالت غیر معمول نیست

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: زمان پرداخت وجه فروشندگان سهام عدالت غیر معمول نیست، مراتبی دارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد دژپسند در حاشیه نشست بعد از ظهر امروز کمیسیون کشاورزی در خصوص دلیل تاخیر در پرداخت مبلغ فروش سهام دارندگان سهام عدالت، اظهار کرد: دارندگان سهام عدالت دو گروه هستند؛ یک گروه سهامشان را آزاد کرده‌اند که حدود ۱۹ میلیون نفر هستند، این افراد خودشان سهام را مدیریت می‌کنند و از طریق کارگزاری یا بانک‌ها نسبت به فروش فروش آن اقدام می‌کنند.

او درباره علت تاخیر در پرداخت‌ها گفت: دلیل اینکه پول این افراد دیر به حسابشان می‌آید آن است که مراتبی دارد؛ سفارش می‌دهند، فروخته می‌شود و باید تسویه و پرداخت شود و از آنجایی که در حساب شبا افراد پرداخت واریز می‌شود، زمان می‌برد.


بیشتر بخوانید:


دژپسند خاطرنشان کرد: زمان پرداخت غیر معمول نیست، اگر احساس شد که این زمان غیر معمول است، افراد می‌توانند حتما با مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی تماس بگیرند و ما به طور مشخص  پیگیری می‌کنیم تا کوچکترین اجحافی در حق دارندگان سهام عدالت صورت نگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۲۰:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام ..
زمان‌بر هست ولی ن سه ماه استاد ... شما علنا چراغ سبز نشون کارگزاریها دادین با این حمایتتون که هر موقع خواستن واریز کنند اونم هر مبلۼی دلشون خواس