سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط کشی ۱۸۰ کیلومتر جاده در زرند

فرماندار شهرستان زرند، از جذب اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای خط کشی ترافیکی بیش از ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و برون شهری زرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  علی صادق زاده فرماندار زرند به اتفاق یحیی پورحبیبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سروان اثنی عشری رئیس پلیس راه شهرستان زرند از عملیات خط کشی ترافیکی محور زرند_کرمان بازدید کرد.

علی صادق زاده در این بازدید از جذب اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی از اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مساعدت این اداره کل در استان کرمان برای خط کشی ترافیکی بیش از ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و برون شهری در حوزه استحفاظی زرند خبر داد.

او با بیان اینکه هم اکنون با مجاهدت‌های  شبانه روزی عوامل سختکوش اداره راهداری زرند، عملیات رفع نقاط حادثه خیز، بهسازی و ایمن سازی راه‌های اصلی و روستایی شهرستان با قوت و شدت بیشتر ادامه دارد، گفت: در ادامه عملیات‌های اجرایی تا پایان امسال تمامی نقاط حادثه خیز و راه‌های اصلی شهرستان ایمن سازی می شوند.

فرماندار زرند افزود: با خط کشی ترافیکی، این راه‌ها از ضریب ایمنی بالاتری به خصوص در شب‌ها برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیز در ادامه این بازدید با بیان این که با آغاز عملیات ترافیکی ،راه‌های اصلی شهرستان ، تا پایان شهریورماه خط کشی خواهند شد، تصریح کرد: محور‌های زرند_رفسنجان، زرند_راور، کمربندی شرقی، زرند_کوهبنان و زرند_سیریز خط کشی خواهند شد.

یحیی پورحبیبی گفت: همچنین با یک دستگاه لودر عملیات اصلاح شیب شیروانی در باند برگشت کرمان به زرند از اوایل تیرماه شروع و تا پایان مهرماه تمام مسیر کرمان_زرند در حوزه استحفاظی شهرستان زرند ایمن می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.