سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۱ خانه هلال در فراهان همزمان با هفته دولت

فرماندار فراهان گفت: هفته دولت ۱۱ خانه هلال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حسن خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان از برگزاری جلسه هماهنگی به منظور راه اندازی خانه‌های هلال در این شهرستان خبر داد و گفت: گفت:همزمان با هفته دولت ۱۱ خانه هلال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

خزائی پور افزود: در راستای اجرای تفاهم نامه وزارت کشور و سازمان جمعیت هلال احمر کشور در جلسه‌ای که با حضور بخشداران و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار شد تمام ابعاد و جزئیات دستورالعمل و شیوه نامه راه اندازی و تأسیس خانه‌های هلال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه مدیریت و زحمات شبانه روزی مجموعه هلال احمر از ویژگی‌های بارز این جمعیت است، با اشاره به موقعیت جغرافیای شهرستان فراهان و زلزله خیز بودن منطقه بر لزوم راه اندازی خانه هلال در شهر‌ها و روستا‌ها برای مدیریت بحران و مقابله با بلایای طبیعی تاکیدکرد.

فرماندار شهرستان فراهان اظهار داشت: تشکیل خانه‌های هلال ظرفیتی مهم برای مقابله و پیشگیری از حوادث و بحران هاست و دهیاران بر اساس قانون مدیران شورای هماهنگی مدیریت بحران در روستا‌ها هستند و باید علاوه بر دانش و آگاهی لازم اشرافیت خاصی نسبت به تمام نقاط روستا داشته باشند.

او ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی خانه هلال در شهرستان و با بهره گیری از ظرفیت اعضاء داوطلب و امدادگر در راستای پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات موثر عمل کنیم.

در پایان این جلسه مقرر شد تا زیرساخت و اقدامات اولیه برای راه اندازی خانه هلال با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان و بخشداری‌ها فراهم تا همزمان با هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.