سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله سبحانی حادثه دلخراش بیروت را تسلیت گفت

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پیامی بمناسبت حادثه دلخراش بیروت این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،درپیام آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان آمده‌است: حادثه مولمه و ناگوار انفجار مهیب در شهر بیروت که منجر به جان باختن گروهی و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور شد، جامعه اسلامی بلکه همه انسان‌های وارسته را در اندوه عمیق فرو برد.

پیام حاکی است: اینجانب از خداوند متعال برای درگذشتگان علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل خواستارم.

آیت الله سبحانی در این پیام تاکید کرده است: در این هنگام وظیفه کشور‌های اسلامی بالاخص جمهوری اسلامی ایران این است که به کمک مصدومان بشتابند و به هر نوعی که می‌توانند با مصیبت‌زدگان اظهار همدردی کنند؛ قطعا این کار، کار الهی و به تمام معنا اسلامی است.

به دنبال انفجار بندر بیروت در عصر سه‌شنبه گذشته که به دلیل وجود ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم صورت گرفت، ۱۵۸ نفر کشته وبیش از ۶ هزار نفر دیگر هم زخمی شدند.

آیت الله سبحانی در پیام دیگری آورده است: درگذشت عالم بزرگوار جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای سیدعباس موسویان رحمة الله علیه را با کمال تاسف در یافت نمودم.

او افزوده است: اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه علمیه و همکاران و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از خداوند متعال علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعباس موسویان، عضو شورای فقهی بانک مرکزی صبح روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.