سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه نقش بسزایی دارند

فرماندار جوانرود با بیان اینکه رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه نقش بسزایی دارند، گفت : خبرنگاران به دور از حب و بغض باید واقعیات جامعه را با رعایت انصاف به مردم انعکاس دهند و رسالت خبرنگار حق بینی و رعایت اخلاق رسانه‌ای است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : انتقادهای سازنده، دلسوزانه و همراه با ارایه پیشنهادهای دقیق توسط خبرنگاران عامل توسعه شهرستان خواهد بود و نقش مهمی در کمک به مسئولان در انجام بهتر وظایف دارد.

او گفت : باوجود تمام مشکلات و تحریم های ظالمانه مجموعه دولت و نظام خدمات قابل توجهی به مردم ارایه داده اند.

یوسفی به حل برخی از مشکلات واحدهای مسکن مولوی جوانرود اشاره کرد و افزود: با تلاش و پیگیرهای انجام گرفته پارسال ۱۴۴ واحد مسکن مهر مولوی تکمیل و آسانسور سه بلوک این واحدها نیز نصب و راه اندازی شد.

او ادامه داد: باوجود قرارداد سه جانبه مسکن مهر مولوی برای محوطه سازی آن پارسال ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص دادیم که بخشی از آن تخصیص پیدا کرد و امسال نیز برای محوطه سازی آن ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

فرماندار جوانرود به توسعه و تکمیل پروژه جاده سلامت اشاره کرد و گفت: پارسال یک میلیارد تومان برای این طرح اختصاص دادیم و امسال نیز ۵۰۰ میلیون تومان دیگر به این پروژه اختصاص داده ایم.

یوسفی با بیان اینکه تاکنون برای جاده سلامت ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: اداره میراث فرهنگی و گردشگری که در گذشته به عنوان دستگاه بهره بردار آن انتخاب شده بود از زیربار این پروژه شانه خالی کرده است.

او افزود: هم اکنون پروژه جاده سلامت به شهرداری جوانرود واگذارشده است و درختان این مسیر دو بار در هفته آبیاری می شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.