سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل کرونا در استان نتیجه همت کادر پزشکی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کنترل کرونا در استان نتیجه همت کادر پزشکی استان است گفت : باتوجه به شرایط خطیر آینده و فصل پاییز می‌طلبد که تمامی دستگاه‌ها یاریگر کادر درمان باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : آنچنان که رصد جامعه نشان داده عملکرد مجموعه علوم پزشکی در کنترل اپیدمی کرونا با رضایتمندی عمومی همراه بوده است.

او با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری سالار شهیدان گفت : اقناع سازی و هدایت هیات‌ها و مردم به سمت برپایی عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی محور اصلی برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها برای ماه محرم خواهد بود.

الهی تبار افزود: محور و ملاک برنامه‌های ماه محرم تصمیمات و پروتکل‌های تعیین شده در ستاد ملی کرونا است و این تنها ملاک عملکرد برای عزداری‌ها است.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: از نظر شرعی مقام معظم رهبری تاکید بر رعایت تصمیمات ستاد ملی کرونا داشته اند و از نظر قانونی نیز مصوبات ستاد ملی کرونا بالاتر از تمام قوانین قرار دارد.

الهی تبار با تاکید بر اهمیت تدوین نقشه راه در کنترل کرونا افزود: می‌طلبد که کادر درمانی استان با جدیت و استحکام خود را حفظ نموده و دستگاه‌ها نیز برای عبور از فصل پاییز یاور علوم پزشکی باشند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.