سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان جوان آمریکایی به جرم رد کردن چراغ قرمز هدف گلوله پلیس قرار گرفتند

شهروندان جوان آمریکایی که هنگام عبور از چهارراه، چراغ قرمز را رد کرده بودند هدف گلوله پلیس قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا کنون ویدئو‌ها و تصاویری زیادی از خشونت و وحشی‌گری‌های پلیس آمریکا نسبت به شهروندان این کشور در فضای مجازی منتشر شده است که در بسیاری از موارد این رفتار‌ها باعث صدمات زیاد به شهروندان و حتی جان باختن آن‌ها شده است. خشونت‌های پلیس آمریکا بین مردم سراسر جهان شناخته شده و بر کسی پوشیده نیست.

به تازگی ویدئویی جدید از رفتار‌های غیرانسانی پلیس آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است؛ بر اساس این ویدئو پدر یک خانواده که از اهالی شهر ویکراس ایالت جورجیا آمریکا و صاحب ۵ فرزند است به نیروهای پلیس التماس می‌کند تا فرزندان کم سن و سالش را رها کرده و آن‌ها را آزار ندهند.


بیشتر بخوانید


شواهدی که در این ویدئو وجود دارد نشان می‌دهد که فرزندان این خانواده سوار بر خودرویی در حال عبور از چهارراه به دلیل اینکه پشت چراغ قرمز توقف نکردند و از این چراغ عبور کردند مورد اصابت گلوله پلیس آمریکا قرار گرفتند؛ جای اصابت گلوله روی درب خودروی این شهروندان باقی مانده است.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از خشونت جدید پلیس آمریکا در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
قابل توجه غرب زدگان که درخصوص چنین جنایاتی اصلا وابدا اظهارنظر نمیکنند حالا اگر یک پلیس ایرانی به یک راننده ای تذکر بدهد چنان وامصیبتا سرمیدهند که انگار ؟ البته کلیه اظهارنظرات برعلیه ایران ازکمپ اشرف رجوی در اردوگاه تیرانا پایتخت آلبانی صادرمیشود همان تروریستهای منافق صدام یزید دهه شصت انقلاب که چهل ساله آواره شدند و درپایان عمر کثیفشان فقط کارشان شده ازصبح تا شب برعلیه کشورمان تیتر بزنند و شایعه پردازی کنند هرچند دیگر دستشان روشده و زنگوله پای تابوتند وطنفروشهای خائن