سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در ایران؛ مجموع جانباختگان از ۵۳ هزار نفر عبور کرد

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و میزان فوتی‌ها از ۵۳ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (پنج‌شنبه، ۲۷ آذر) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۳۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۸۵۶ هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵ هزار و ۶۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۶ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۶۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری

لاری بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

او افزود:شهرستان‌های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۲۰:۳۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
با سلام دولت از بس گفت دورهی هارو کم کنید کرونا را جدی بگیری زبونش مو دراود خصوصا دکتر نمکی وزیر بهداشت که از مردم خواهش میکنه مردم عزیز کرونا را جدی بگیرید دورهمی شب یدارو اگه برگذار کنید همه زحمات کادر درمان در این 8 ماه به هدر میره
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
آهای مسولین من با 32 سال سن زن میخوامممممممممم
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
من زن میخوام
امید صیاد
۱۷:۳۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
بیش از نصف بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی و نیز تمامی فوتی های یک ماهه اخیر از شهرهای اطراف بخصوص شهرستان رضوانشهر و تالش هستند... وزارت بهداشت نیز بر اساس آمار بیماران بستری شده و فوتی ها در بیمارستان هر شهر، وضعیت شهرها رو بحرانی، قرمز، نارنجی، زرد و... اعلام می کند...
خبرها حاکی است بعضی از شهرها در استان گیلان برای اینکه وضعیت شهرشون رو عادی جلوه دهند، از پذیرش بیماران کرونایی طفره رفته و آنها را به شهرهای اطراف اعزام می دارند... که نمونه بارز آن اعزام بیماران کرونایی شهرهای غرب گیلان به بندرانزلی است... ضروری است وزارت بهداشت در این باره فکر اساسی نموده و از اعزام غیرضرور بیماران به شهرهای مجاور جلوگیری و یا وضعیت شهرها براساس محل سکونت بیماران بستری شده ارزیابی و اعلام گردد.
هادی
۱۶:۰۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
آمار مبتلایان ، جانباختگان و بیماران با حال وخیم همگی کاهشی هستند.
هم باید بسیار اصول بهداشتی را رعایت کرد و هم باید به افرادی که کمتر مراعات می کنند تذکر داد تا مثل اردیبهشت غافل گیر نشیم .
انشاالله هرچه سریع تر واکسن حاضر شود صلوات.
گودرز کبیر
۱۵:۲۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس قهرمان آسیا میشه لایک کن
گودرز کبیر
۱۵:۲۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس قهرمان آسیا میشه لایک کن
شازده
۱۵:۲۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
روزهای خسته کننده همراه با گرونی های افسار گسیخته و استرس کرونا تو این یک سال اندازه ۲۰ سال پیرم کرد.
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
هممونو پیر کرد
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
واقعا محدودیتها خوب جواب دادن امیدوارم مردم همچنان رعایت کنن تا ایی ویروس لعنتی ریشه کن شه
مینا از لندن
۱۵:۱۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
به امید نابودی کامل کرونا