سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت خیر تهرانی از هزار و ۵۰۰ یتیم نیازمند هرمزگانی

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت:یک خیر تهرانی در اقدامی خداپسندانه با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت یک هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند استان هرمزگان را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سیاوش عامری، معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: در حال حاضر۳۶ هزار و ۲۹۴ حامی نیکوکار در هرمزگان از ۱۲ هزار و ۲۹۶ فرزند معنوی خود حمایت می‌کنند.

عامری افزود: طرح اکرام ایتام با هدف ایجاد بستری مناسب برای تربیت و تعالی فرزندان بی‌سرپرست، رفع مشکلات آن‌ها، احیای فرهنگ یتیم‌نوازی، کمک به تقویت روحیه همبستگی در جامعه و برقراری عدالت اجتماعی در حال اجرا است.

او گفت:یک خیر تهرانی در اقدامی خداپسندانه با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت یک هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند استان هرمزگان را بر عهده گرفت.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود:خیران می‌توانند با نام نویسی در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و تماس با شماره تلفن۰۷۶۳۳۶۷۰۹۳۴ ، در  طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.