سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان علوم پزشکی استان مرکزی خبر دادند؛

آمار باور نکردنی ابتلا به کرونا در صورت تعطیل نشدن تجمعات

مسئولان علوم پزشکی استان مرکزی گفتند: اگر تجمعات تعطیل نشود با آماری باور نکردنی ابتلا به کرونا مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمالیان و نظری از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در نشست مدیران استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی گزارشی از وضعیت مبتلایان، مرگ و میر‌ها و بستری‌های ناشی از کویید ۱۹ دادند ارایه داده و گفتند: اگر تجمعات تعطیل نشود با آمار باور نکردنی مبتلایان و مرگ و میر‌ها مواجه خواهیم شد.

جمالیان و نظری با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان مرکزی بالاتر از متوسط کشوری است به مردم برای جدی‌تر انجام دادن مراقبت‌های بهداشتی هشدار دادند.


اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هم از فرمانداران و بخشداران خواست روزانه بازرسی‌ها را انجام داده، گزارش‌ها را کنترل کنند و با کسانی که رعایت نکرده و خلاف مقررات رفتار کنند برخورد کنند.

اکرمی افزود: آخرین نکته مورد توجه هم اینکه تمامی عروسی ها، مراسم ختم، توزیع نذورات و راه اندازی دسته جات و هیات‌های مذهبی ممنوع است.

نشست مدیران استانی در ستاد مدیریت بیماری کرونا با تذکرات جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مردم به جهت رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی و توصیه به مسئولان برای برخورد جدی‌تر با نقض کنندگان دستور العمل‌های بهداشتی همراه بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.