سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ پروانه بهره برداری خانه مسافر در زنجان صادر شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت:دو پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری از ابتدای سال تاکنون در زنجان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: دو مورد پروانه بهره‌برداری خانه مسافر شامل یک پروانه در شهر گرماب شهرستان خدابنده با قابلیت اقامتی ۱۶ نفر و ایجاد اشتغال برای ۳ نفر و یک پرونده در شهر گیلوان شهرستان طارم با قابلیت اقامتی ۱۲ نفر و ایجاد اشتغال برای ۳ نفر است.

ارجمند صدور هر گونه پروانه بهره‌برداری گردشگری در سطح استان را منوط به اخذ تائیدیه تشکل‌های مربوطه دانست و گفت: این اقدام گامی در راستای ایجاد انسجام هر چه بیشتر بین تشکل‌هاست.

او ادامه داد: با توجه به بررسی پرونده‌ها و متقاضیان دریافت پروانه بهره برداری خانه مسافر یا تکمیل پروژه‌های درحال اجرا حدود ۷ تاییدیه صدور پروانه بهره برداری از سوی اداره کل میراث فرهنگی زنجان صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت:سرمایه‌گذاری مناسب یعنی تولید اشتغال پایدار و تقویت چرخه اقتصادی که خود منجر به کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر و عقب‌ماندگی اقتصادی می‌شود و این موضوع با توجه به سال ۹۹ که جهش تولید نام گرفته سرلوحه فعالیت‌های این اداره کل قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.