سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون سراسری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از افزایش دو برابری ظرفیت حوزه‌های آزمون سراسری جهت رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار امروز (۱۹ مرداد) در حاشیه جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری گفت: این آزمون روز‌های ۲۹ مرداد تا اول شهریور برگزار و پیش بینی می‌شود ۴۵ هزار داوطلب در سطح استان در این آزمون شرکت کنند.

او افزود: بیشترین حجم داوطلبان مربوط به آزمون روز جمعه و داوطلبان گروه تجربی است که حدود ۲۷ هزار نفر در این روز آزمون خواهند داشت.

الهی تبار با اشاره به برگزاری این آزمون در تمامی شهرستان‌های استان گفت: همه چیز برای برگزاری کنکور سراسری، با حفظ سلامت داوطلبین در استان تدارک دیده شده و ظرفیت حوزه‌های آزمون به دو برابر افزایش داده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه بیان کرد: تلاش ما این است هم آزمون به نحو شایسته برگزار شده و هم سلامت داوطلبان حفظ شود و این میان می‌طلبد داوطلبان هم همکاری لازم را داشته و با جدیت پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و دیگران بکار گیرند.

او از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهریورماه امسال خبر داد و افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات اندیشیده شده و تا به امروز برگزاری این انتخابات در کرمانشاه و اسلام آبادغرب قطعی است، مگر دستور العمل جدیدی از طرف ستاد ملی کرونا ابلاغ شود.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.