سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام سه عمل پیوند کلیه و قلب در بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدای سال ۹۹

متخصصان و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری علاوه بر مبارزه با بیماری کرونا از ابتدای امسال سه پیوند موفق کلیه و قلب انجام داده اند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی مسیح دانشوری، این بیمارستان به عنوان یکی از مهمترین مراکز پیوند در کشور و منطقه، اولین پیوند‌های سال۱۳۹۹ خود را علیرغم شیوع کرونا و با هماهنگی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۹۹ بر روی فردی ۳۹ ساله و پس از آن در ۷ تیر۹۹ برای شخصی ۴۲ ساله به صورت همزمان برای قلب و کلیه با موفقیت انجام داد و بعد از آن نیز روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه فرد ۴۲ساله دیگری، پیوند کم نظیر و همزمان قلب و کلیه را دریافت کرد که در واقع به عنوان یکی از مهمترین موارد محسوب می شود و این خدمات در تمامی بخش‌های مرکز ادامه دارد.

همزمان با عید سعید غدیر اولین پیوند قلب و کلیه توسط تیم متخصص پزشکی بیمارستان مسیح دانشوری، باهماهنگی وزارت بهداشت و انتقال هوایی کلیه و قلب در این مرکز علیرغم شرایط کرونایی با موفقیت صورت گرفت که ثبت نمونه‌ای مهم درکشور محسوب می شود.

بیمارستان مسیح دانشوری علیرغم مبارزه با کرونا به عنوان خط مقدم مبارزه، در تمامی بخش‌ها با ایثارگری و دلسوزی متخصصان و تمام کادر درمانی مرکز، خدمات رسانی به بیماران غیر کرونایی را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عمل جراحی ، پیوند قلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.