سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن: بقای ترامپ در قدرت برای دموکراسی ما فاجعه بار خواهد بود

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره ادامه حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نسبت به پیامد‌های فاجعه بار ابقای دونالد ترامپ در قدرت هشدار داد.

جو بایدن، که همانند ترامپ کارزار انتخاباتی خود را به صورت توئیتری دنبال می‌کند، در حساب شخصی خود نوشت: ادامه دولت ترامپ برای چهار سال دیگر می‌تواند پیامد‌های فاجعه آمیزی برای نسل‌های آینده داشته باشد. پیروزی وی آینده دموکراسی ما را تهدید می‌کند. باید در ماه نوامبر رای اخراج وی (از کاخ سفید) دهیم.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین در توئیت دیگری افزود: سیاره ما نمی‌تواند چهار سال دیگر دونالد ترامپ را تحمل کند. ما باید او را از کاخ سفید بیرون کنیم تا بتوانیم به بحران تغییرات اقلیمی همانند یک تهدید فوری رسیدگی کنیم.

انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ بویژه در مواجهه با بحران شیوع کرونا، از موضوعات اصلی کارزار انتخاباتی بایدن است. پیشتر رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در شهر کلیولند ایالت اوهایو بار دیگر به جو بایدن تاخت و گفت: جو بایدن هنگامی که معاون رئیس جمهور بود هیچ دستاوردی نداشت و در آینده نیز نمی‌تواند هیچ دستاوردی داشته باشد.

آمریکا هم اینک با فاصله بسیار زیاد در صدر کشور‌های جهان از لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس قرار دارد. تاکنون ۵ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، بیش از ۱۶۰ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.