سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ایتدای سال

ایجاد بیش از ۲ هزار شغل در حوزه اصناف خراسان جنوبی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از ایجاد بیش از ۲ هزار شغل در حوزه اصناف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با صدور ۸۳۹ فقره پروانه کسب صنفی در استان زمینه اشتغال برای دو هزار و ۱۰۰ نفر در استان فراهم شده است.

او  با اشاره به آیین نامه‌های اجرایی مواد ۱۲ و ۷۹ قانون نظام صنفی در خصوص صدور پروانه کسب صنفی افزود: از این تعداد پروانه صادره ۴۰۲ فقره توزیعی، ۱۷۶ فقره تولیدی، ۱۳۳ فقره خدمات فنی و ۱۲۸ فقره خدماتی بوده است.


بیشتر بخوانید


جویبان تصریح کرد: شهرستان بیرجند با ۴۲۸ فقره، شهرستان قاینات با ۱۶۸ و شهرستان فردوس با ۸۹ فقره بیشترین و شهرستان‌های بشرویه، زیرکوه و طبس به ترتیب کمترین تعداد پروانه‌های کسب صادر شده را به خود اختصاص دادند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ادامه داد: در سال گذشته با صدور دو هزار و ۱۴۳ فقره پروانه کسب فعالیت در سطح استان، ۵ هزار و ۳۵۷ نفر اشتغال مستقیم در حوزه اصناف استان ایجاد شد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.