سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه عنصر صحت ، سرعت و دقت از ویژگی های اصلی حرفه خبرنگاری است

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت : خبرنگاری از جمله مشاغل مهم و حساس جامعه است و صحت، سرعت و دقت سه عنصر اصلی حرفه خبرنگاری می باشند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر فرجی، مدیرکل بیمه سلامت استان همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : تعامل و هماهنگی با اصحاب رسانه یکی از عوامل موثر در موفقیت هر دستگاهی است و رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولان هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشرفت جامعه باشد .

وی ادامه داد : توسعه اطلاعات و گسترش اطلاع رسانی، از نیازهای اساسی جوامع بشری و از ضرورتها و ارکان توسعه فرهنگی و اجتماعی هر کشوری محسوب شده و در دنياي امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سياسي، فرهنگي و اجتماعي ، نقش كليدي رسانه‌ها به هيچ عنوان كتمان‌پذير نيست.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان افزود : صحت در انتشار خبر، سرعت در پیام رسانی و همین طور دقت در نگارش از اصول مهم خبر نگاری و کار حرفه ای خبرنگاران است .

 فرجی با اشاره به اهميت غير قابل انكار تأثير خبر گفت: امروزه خبر و خبررسانی مطلوب، به‌عنوان بزرگترين ابزار در انعكاس خدمات دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی در پایان از زحمات و تلاشهای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در انعکاس و پوشش خبری وقایع و اخبار مربوط به سازمان بیمه سلامت ایران و اداره کل بیمه سلامت استان همدان تقدیر و تشکر نمودند .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.