سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

یک چهارم جمعیت کشور در تهران ساکن هستند

شفیعی گفت: زمانی شهر تهران مکانی مملو از امکانات بود و تلاش شهروندان خارج از تهران، رساندن خود به این شهر بود به طوری که حدود ۱/۴ از جمعیت کشور در تهران ساکن هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز معارفه مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با حضور معاونان و روسای امور سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

مسعود شفیعی رئیس سازمان برنامه ریزی استان تهران در این جلسه اظهار کرد: زمانی شهر تهران مکانی مملو از امکانات بود و تلاش شهروندان خارج از تهران، رساندن خود به شهر تهران بود. طوری که در حال حاضر حدود ۱/۴ از جمعیت کشور در شهر تهران مستقر هستند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم بین رویکردهای امور توسعه ای و رخدادها در سراسر مناطق کشور ارتباط برقرار کنیم، می توان این چالش را حل کرد. هم چنین در حال حاضر نحوه اتصال منابع ملی در برنامه های مدیریت استان تهران روشن نیست.

این مقام مسئول بیان کرد: نظام آماری در کشور باید تقویت شود. چراکه در دست نداشتن آمار دقیق از جمعیت تهران و رجوع به آمار های گذشته امری اشتباه است.

زهرا اربابی با حضور در این جمع اظهار کرد: امسال برای مدیران کشور سال سختی خواهد بود. اعتماد به سرمایه انسانی در سطح کلان توانست زمینه‌ساز تحقق اهداف وتحقق ارتقاء سطح نیروی انسانی شود. در حدی که که امروز شاهد صادرات مدیران در سطوح بالا از سازمان برنامه و بودجه هستیم.

اربابی تصریح کرد: در حال حاضر سه رئیس استانی در سطح ملی در مقام معاون هستند. همچنین وزرای اقتصاد و بهداشت از نیروی انسانی سازمان برنامه و بودجه بوده‌اند.

وی تاکید کرد: نیروی انسانی سازمان برنامه‌ریزی و بودجه منجر به احیای مجدد شد؛ زیرا بدون این سازمان امکان تحقق اهداف در حوزه اقتصاد ممکن نبود.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با وجود تمام سختی ها امروز شاهد افتخارآفرینی نیروهای انسانی سازمان هستیم هرچند که شرایط سختی را در ادغام و احیای سازمان تجربه کرده‌اند.

اربابی گفت: افراد زیادی از انتخاب آقای شفیعی به عنوان مدیر برنامه سازمان برنامه ریزی استان تهران تعجب کردند اما جای تعجب ندارد زیرا استان تهران یک ایران کوچک است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اطمینان و امنیت روانی در این استان فراهم شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.