سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شلیک گلوله محموله ۳۱۶ کیلوگرمی تریاک را متوقف کرد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۱۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

او افزود: بلافاصله برای جلوگیری از پخش مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور‌های مواصلاتی شهرستان جیرفت اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو پژو ۴۰۵ متهم در محور بم-جیرفت شناسایی شد.

او افزود: در ادامه با تعقیب و مراقبت خودرو حامل مواد مخدر، متهم متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که در نهایت ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح چندین گلوله به سمت خودروی متهم شلیک کرده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات پلیسی، گفت: در بازرسی از خودرو متهم ۳۱۶ کیلوگرم تریاک کشف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.