سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردو‌های جهادی چشم امید مناطق محروم

فرمانده بسیج قدس رباط سنگ گفت: بسیجیان داوطلب در این ایام سخت کرونایی و با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستا‌های محروم منطقه رخ در حال تلاش و خدمت بی منت برای محرومان جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن فتوحیان فرمانده بسیج قدس رباط سنگ گفت: تاکنون تعداد ۸۰ نفر از بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین اردو‌های جهادی جهت کمک به محرومان منطقه راهی روستا‌های بخش شدند تا در ساخت و تکمیل عرصه عمرانی و خدماتی کمک کنند.

او افزود: بسیجیان داوطلب منطقه در این ایام سخت کرونایی و با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستا‌های محروم منطقه رخ در حال تلاش و خدمت بی منت برای محرومان جامعه هستند.

فرمانده بسیج قدس رباط سنگ ادامه داد: هدف از برگزاری اردو‌های جهادی بالا بردن روحیه تعاون و درک و لمس مناطق محروم از نزدیک است تا زمانی که یک جهادگر در مسئولیت‌های کلیدی کشور قرار می گیرد بهتر شرایط مناطق محروم را درک نموده و تصمیم بگیرد.

فتوحیان بیان کرد: اردو‌های جهادی از اقدامات ارزشمند بسیج است که برای خدمت رسانی به مناطق محروم با محوریت نسل جوان و با انگیزه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: در تابستان امسال تعداد ۸ گروه جهادی در قالب اردو‌های یک روزه درمنطقه رخ شامل گرو‌های ساخت مسکن برای نیازمندان و برداشت و جمع آوری محصول گندم و جو در کنار مردم مشغول هستند.

انتهای پیام//ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.