سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک های خیرین فرهنگی هدفمند می شود

مسئول کتابخانه سیار شهدا گمنام هرسین گفت: با راه اندازی بخشی در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی ثبت کمک‌های خیرین، بسیار هدفمند شده است.

بهرام عظیمی مسئول کتابخانه سیار شهدا گمنام هرسین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: با راه اندازی قسمتی در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی ثبت کمک‌های خیرین فرهنگی ، بسیار هدفمند شده است.

او از دغدغه‌های خود در این روز‌های کرونایی برای فرهنگ سازی و حفظ سلامت روستائیان و اعضا کتابخانه گفت:  از مهرماه ۹۷ که کار خود را به عنوان کتابدار در کتابخانه سیار شروع کردم همواره تمام تلاش  خود را برای ارائه خدمات و جلب رضایت اعضا به کار خواهم گرفت.

او گفت: با شناسایی پتانسیل و ظرفیت‌های خیرین  در کمتر از دوسال هفتاد میلیون ریال کمک جمع آوری شد که صرف خرید کتاب برای کتابخانه و تهیه لوازم التحریر طرح مهربانی در مهر شده است.

عظیمی افزود: در همیاری اخیر یک خیر با سخاوت با الگوپذیری از بیانات مقام معظم رهبری در مورد لزوم استفاده از ماسک، همچنین هشدار‌های وزارت بهداشت در مورد شیوع کرونا در روستا‌ها تعداد ۳۵۰ عدد ماسک استاندارد سه لایه پزشکی به ارزش شش میلیون ریال توزیع کرد.

او با بیان اینکه ارائه آموزش‌های لازم در مورد رعایت بهداشت فردی و عمومی نیز در اختیار اعضا قرار گرفت ادامه داد: برای جذب  کمک های خیرین  در ایام محرم نیز برنامه های دیگری در دست داریم.

عظیمی بیان کرد: از آغاز به کار خود در کتابخانه در ۱۲ روستا حضور یافتم و  خدمات کتابخانه‌ای و فرهنگی به اعضا ارائه شده است.

او ادامه داد:  با توجه به شرایط ویژه جامعه، پس از بازگشایی مجدد کتابخانه‌ها با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و استقبال اعضا فعالیت خود را بدون وقفه به روستائیان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.