سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

استقلال- سپاهان/ نبرد مرگ و زندگی برای کسب جام

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان روز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این بازی برای تیم‌های استقلال و سپاهان از اهمیت بالایی برخوردار است و به طور حتم هر ۲ تیم روز دوشنبه با تمام قوا روانه زمین مسابقه می‌شوند تا با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند.

علاوه بر این تیم‌های استقلال و سپاهان هفته گذشته در لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که آبی پوشان پایتخت در یک بازی جنجالی توانستند از سد حریف اصفهانی خود عبور کنند و شانس خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش بدهند.

به هر حال زردپوشان اصفهانی قصد دارند با پیروزی برابر استقلال جبران مافات کنند و از حریف خود انتقام شکست هفته بیست و هفتم را  بگیرند، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند.

علاوه بر این بازی جام حذفی برای فرهاد مجیدی بسیار اهمیت دارد، به همین علت این مربی اردوی ۳ روزه برای استقلال در نظر گرفته است تا بازیکنان به آمادگی کامل دست یابند.

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان برابر تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال شکست خورد و همین موضوع باعث شد که هواداران ناراضی این تیم اصفهانی در محل باشگاه سپاهان تجمع کنند و خواستار برکناری قلعه نویی شدند.

سپاهانی‌ها به خاطر اعتراض هواداران روز شنبه به تهران آمدند تا تمرینات خود را بدون حاشیه پیگیری کنند و آماده بازی با استقلال شوند.

قلعه نویی به استقلال رسید 

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در بازی تیمش  برابر تیم استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به خاطر توصیه پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فشار عصبی همراه طلایی پوشان به تهران نیامد و روی نیمکت فنی تیمش حضور نیافت، اما این مربی شرایط جسمانی اش بهتر شده است و در بازی روز دوشنبه می‌تواند تیمش را همراهی کند و مشکلی در این باره ندارد.

به هر حال تقابل قلعه نویی با تیم سابقش استقلال جذاب و دیدنی خواهد بود و به طور حتم این مربی راهکاری در نظر می‌گیرد تا در جدال با فرهاد مجیدی بازنده نشود.

ارسلان مطهری مهاجم استقلال به احتمال زیاد به بازی با سپاهان نمی‌رسد و فرشاد اسماعیلی هم از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و وضعیتش امروز مشخص می‌شود. محمد ایران پوریان و مرتضی منصوری بازیکنان سپاهان هم نمی‌توانند تیم خود را در بازی روز دوشنبه همراهی کنند.

مسیر راه یابی استقلال و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی 

تیم فوتبال استقلال بعد از عبور از سد تیم‌های گل ریحان البرز و فجرشهید سپاسی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. تیم فوتبال سپاهان هم با پیروزی برابر تیم‌های فوتبال خبیر خرم آباد و پیکان به این مرحله از جام حذفی راه یافت.

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان تاکنون در جام حذفی ۷ بار به مصاف هم رفتند که ۱ برد سهم استقلال، ۵ پیروزی سهم  سپاهان و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در مجموع استقلال ۸ گل و سپاهان هم ۱۵ گل به ثمر رساندنده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۰:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
مثل روز روشنه بابا مسعود ميخواد هر دوتا تيم رو يه جوري قهرمان كره يكي رو تو ليگ يكي رو هم تو جام حذفي اينجوري سرپوشي ميشه به حيف ميل پول هاي بي زبون بيت المال،
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
به نظرم اصلا احتیاجی نیست به خودشون فشار بیارن. یکم شانس+ پنالتی باد آورده+ آقای گلی که این گل بادآورده رو تقدیمشون کنه+ یه داور خودی که گلای حریف رو مردود اعلام کنه. اینه مربع پیروزی!!!!!!
داود
۱۷:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام
من استقلالیم
استقلال با نبود دیاباته ومطهری واسماعیلی بازی را از الان باخته
اشتباه مجیدی وکادر فنی وکادر پزشکی مسخره ولوس استقلال
باعث این افتضاح بود
اقای مجیدی
باخت به سپاهان فقط بخاط ناپختگی شما در مدیریت تیم است.
این مسابقه پایان کار شما بود.
مهره های اصلی نیستن
کار تمام است .
باختیم .......
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ان شاالله که سپاهان ببره .نیمه نهایی بخوره به پرسپولیس...
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چرا لنگیا انقدر عصبانی هستن؟به هرکدومشون میگم قهرمانی مبارک از #بابامسعود چه خبر،شروع میکنه به فحش دادن،چرا؟ واقعا چرا؟ نه واقعا چرا؟
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
استقلال کار سختی داره با توجه به غیبت اسماعیلی و دیاباته و مطهری اونور سپاهان با باخت های اخرش شانس سهمیه اش کم شده ومیاد تو حذفی جبران کنه تا سهمیه بگیره به نظر من استقلال اگه با استرس بازی نکنه برندس بازی جذابی میشه باید دید کی مییره بالا به امید برد استقلال
فرناز فرچیپیان(چکش قدیم)
۱۳:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
پیام به اسلالی ها:
طفلان وزارت سلام.سالیان است در پی رسیدن به سرورتان پرسپولیس در تلاشید و چه. بسا هزینه های هنگفتی در جای جای زمین و خارج از مین انجام داده اید تا بتوانید ثانیه ای کنار سرورتان باشید و نشد.ای شمایی که منت ب سر نهاده و قهرمان لیگ دسته 3 هستید و ما هیچ گاه به جایگاه یک قهرمان لیگ دسته 3 بی احترامی نمیکنیم عذر مارا بپذیرید زیرا سالیان است(4)فشار زیادی را محتمل هستید.با برادرانتان تجمع و ائتلاف و اتحاد میکنید و نمیتوانید باز هم کاری کنید. مارا ببخشید که ه و 4 و 10 و 3 و nعدد و افتخار و رکورد و احترام و عزت را برای خود کسب کرده ایم و نتوانسته اید از کنار این مقامات هم رد شوید حرف بسیار است و مخاطب بی منطق پس سخن کوتاه و سوزش بسیار.
*امیرgh*
ک.م
۱۲:۵۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
استقلال اگر خودش باشه و بازیکنان دچار استرس نشن هیچ تیمی حریفش نیست، حتی تو آسیا. سپاهان که جای خود داره.فقط کار گروهی تقویت بشه و همه با آرامش و با صلابت کار کنن. نباید بازیکنان مثل بازی های قبل سوتی های مرگ آور بدن.دقت پاس و سانتر ها بیشتر بشه.اعتماد بنفس یادشون نره
قائدی آتیش پاره مثل همیشه زلزله باش. به امید قهرمانی استقلال در جام حذفی.
فرناز فرچیپیان(چکش قدیم)
۱۳:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خب اول که گفتن لیگ میگیریم نتونستن
الان میگن حذفی میگیریم نمیتونن
بعد میگن صعود تو اسیا حذف میشن
بعد شاید سهمیه ی فساد هم نگیرن
بعد احتمالا میگن سازمان لیگ با چ وقاحتی تونسته جام ولایت رو حذف کنه جام ولایت رو میخوان یا ی جام نمادین دیگرو
و الان هم که دوباره جو گیر شدن اول گفتن مجیدی بره بعد گفتم تا اخر فصل بمونه بعدش تی پا بکشید زیرش بعد الان میگن بمونه فردا پس فردا ببیازه دوباره میگن بره.
یعنی شما با همچین ادمهای بی ثبات و بی منطقی طرف هستید که اگر نتیجه نگیرن
به سازمان بین الملل جهانی بابت اینک سیاست های جهانی به نفع پرسپولیسی ها نوشته شده اعتراض میکنن.
من دیگ حرفی ندارم.
*امیرgh*
محسن
۲۰:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
امیدی باقی نمونده
46 متر بعد از امیدین
داود
۱۲:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام
استقلال کارسختی دارد.
مسئولین با سپاهانی ها هستن.
احتمالا سیاست مواجه نشدن استقلال وپرسپلیس در مراحل بعدیست .
سپاهان برنده میشه متاسفانه.
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ترسوهای بزدل .به حرفت میگن فرار رو به جلو.سپاهان بدون دفاع ترس داره.مقابل پرسپولیس که بازی نکرداصلادفاع نداشتن.
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
6و4از سپاهان می بازه. فقط پوکر قهرمانی
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
6 رو که ما ندیدیم 4 اورجینال هم که مال ابیه همیشه اولی ثبت میشه بقیه کپیه ضمنا پوکرت هم مال حاج حسین هدایتیه و فدراسیون و بابا مسعودتون خوب لااقل پدر دار شدین یتمای سلطان بانو
جهان
۱۰:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چه جوريهاست كه ژنرال فوتبال يكشبه به درجه سرجوخگي تنزيل درجه پيدا ميكنه حتما در انتخاب لقب اوليه عجولانه تصميم گرفته شده