سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غدیر محور همبستگی جامعه اسلامی

استاندار کرمانشاه با تبریک عید غدیرخم به مردم ولایتمدار کرمانشاه، غدیر را محور همبستگی جامعه اسلامی دانست و گفت: درک و شناخت بیشتر تفکر، فرهنگ، پیام و فلسفه غدیر نیاز امروز و فردای جامعه بشری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : درک پیام، فرهنگ و تفکر غدیر رسالتی خطیر که با ترویج و گسترش فرهنگ غنی نبوی و علوی بشریت بتواند راه سعادت خود را بیابد و به سرمنزل مقصور برسد.

او گفت : غدیر عید بزرگ اسلامی، روز ولایت، پیوند و اتحاد و روز اکمال دین و پیام آور پیوند عمیق امت اسلامی با امیرالمومنین (ع) است.

استاندار کرمانشاه افزود: غدیر محور همبستگی و زیربنای تفکری است که تبیین کننده جریان اصیل وصایت حضرت رسول اکرم (ص) است که اتحاد و وحدت اسلامی را تداوم بخشید و زلال معرفت و ولایت را در جان مومنین جاری و حیات ثمر بخش را به آنان هدیه کرد و امروز باید با مجاهدت حقیقت غدیر حفظ و گسترش یابد و ضمن تجدید بیعیت با مسیر و جریان وحدت بخش ولایت با عزم راسخ و اهتمام بیشتر در تحقق اهداف و آرمان‌های والا و مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

بازوند افزود: در جلوه تابناک خورشید روز هجدهم ذی الحجه که دل‌ها مسرور و روشن گردیده، اینجانب ضمن تبریک این عید سعید به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و مردم شریف، مومن، ولایتمدار، با بصیرت و انقلابی استان کرمانشاه از خداوند متعال و منان سربلندی، سرافرازی ایران اسلامی را به برکت مولای مهربانان و صابرین خواستارم و امیدوارم با همراهی و همدلی مردم بزودی شاهد کنترل و مهار بیماری منحوس کرونا باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.