سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مس طلا می‌شود یا آلومینیوم؟

مس کرمان در حساس‌ترین بازی خود، امشب میزبان آلومینیوم اراک است و در صورت پیروزی، یک بازی مانده به آخر جشن صعود می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، در حساس‌ترین بازی پیش رو، مس کرمان ساعت ۲۰ امشب، شنبه ۱۸ مرداد در ورزشگاه شهید باهنر مقابل میهمانش آلومینیوم اراک به میدان می‌رود.

مس کرمان با ۶۰ امتیاز، بعد از مس رفسنجان ۶۳ امتیازی قرار دارد و آلومینیوم نیز با ۵۷ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.

صنعت مس کرمان در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی‌ها در صورت شکست آلومینیوم اراک جشن صعود به لیگ برتر خواهد گرفت و بعد از ۸ سال به انتظار برای حضور در این بازی‌ها پایان خواهد داد. این تیم تنها یک گام تا لیگ برتری شدن فاصله دارد.

اتفاق خوشایند برای مس کرمان در دیدار مقابل آلومینیوم اراک این است که مسی‌های شهر کرمان تاکنون هیچ وقت برابر آلومینیوم شکست را تجربه نکرده اند و برای تداوم همین روند امشب برابر این تیم در کرمان صف آرایی می‌کنند.

دو تیم از سال ۹۴ در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تاکنون ۹ بار به مصاف هم رفتند که نکته جالب شکست ناپذیری جنس مس برابر آلومینیوم بوده است.

دو تیم در سال ۹۴ در دو بازی رفت و برگشت به دو تساوی برابر یکدیگر رضایت دادند که در کرمان بازی دو تیم بدون گل مساوی تمام شد و در بازی برگشت در اراک دو تیم یک بر یک شدند که پورصف‌شکن زننده‌ی تک گل مس در این بازی بود.

در سال ۹۵ نیز در اراک بازی دو تیم به تساوی بدون گل رسید، اما در بازی برگشت تیم مس با تک گل محبوب‌مجاز تیم اراکی را با یک گل در کرمان شکست داد.

در سال ۹۶ تیم مس این بار در اراک تیم آلومینیوم را شکست داد و با نتیجه‌ی دو بر صفر و با گل‌های حیات‌منش و فیضی از سد میزبان خود گذشت و بازی برگشت دو تیم در کرمان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در رقابت‌های فصل قبل لیگ یک نیز دو تیم در بازی رفت در اراک به مصاف هم رفتند که مس موفق شد در زمین حریف با تک گل سجاد حیدری این تیم را شکست دهد. بازی برگشت دو تیم نیز در حالی در کرمان به تساوی بدون گل رسید که مس در دقیقه ۹۰ پنالتی خود را از دست داد.

بازی رفت دو تیم نیز که در آذر ماه سال گذشته در اراک انجام شد در حالی به تساوی بدون گل رسید که داور مسابقه در این بازی گل صد در صد سالم مس کرمان را با تصمیمی عجیب و مبهم مردود اعلام کرد تا بازی بدون گل مساوی خاتمه یابد.

در مجموع ۹ مسابقه‌ی دو تیم، تیم مس به سه پیروزی برابر آلومینیوم دست پیدا کرده است و شش مسابقه‌ی دو تیم نیز با نتیجه‌ی مساوی به پایان رسیده است.

امشب در دیدار مس کرمان و آلومینیوم اراک، سرنوشت تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ایران مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.