سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت حرم حضرت معصومه (س) از مردم عذرخواهی کرد

آیت الله سعیدی در پیامی به مناسبت عید غدیر از این که به علت شیوع کرونا امکان دیدار حضوری فراهم نیست،از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با صدور پیامی به مناسبت عید سعید غدیر از مردم به خاطر فراهم نبودن امکان دیدار حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا عذرخواهی کرد.

در پیام آیت الله سعیدی آمده است: روز‌های خاص و باشکوه به امامت رسیدن امام اول، علی ابن ابیطالب علیه السلام، همواره یکی از مبارک‌ترین اعیاد برای امت واحده اسلامی‌ست.

پیام ادامه یافته است:پیامبر ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله در این روز بزرگ و باشکوه همراه‌ترین یار و یاور خود را به عنوان وصی و جانشین خویش معرفی کردند و اسلام را با کمک امامت و ولایت، بیش از پیش برای گذر از پیچ و خم‌های سخت و مهم تاریخی مجهز کردند تا این روز همواره سرآغاز جریان باشکوه امامت و ولایت در دین مبین اسلام باشد.

در پیام تاکید شده است:خوب است به مناسبت یوم الله اکبر، خطبه شریف غدیر را مطالعه کنیم و از مباحث عظیم اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این دریای سراسر عظمت بهره‌مند گردیم تا همه از وظیفه خود در برابر نقش رهبر و پیشوا در دین مبین اسلام باخبر شویم و مسیر ولایت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهیم  و زمینه ساز ظهور حضرت، ولی عصر عج باشیم.

پیام می افزاید: بدیهی است محدودیت‌های بهداشتی این‌روز‌ها چیزی از وظیفه مومنین و شیعیان نسبت به عید غدیر کم نمی‌کند و لازم است محبان و پیروان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام در هر جای جهان، با ابزار و وسایل مختلف نسبت به تبلیغ این روز و معارف آن کوشا  و به حفظ این امانت بزرگ الهی اهتمام داشته باشند.

در پایان پیام آمده است :اینجانب در جوار بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها در این روز پربرکت دعاگوی همه مومنان هستم و از اینکه به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، امکان دیدار حضوری با مردم  استان قم را ندارم، عذرخواهی می‌کنم.

امید است با عنایت خداوند متعال به زودی شرایط بهبود یابد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.