سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی برخورد با معتادان متجاهر در ایلام

سرهنگ جمال موسوی از اجرای طرح ضربتی برخورد با معتادان متجاهر و دستگیری ۱۳ نفر در این راستا توسط ماموران کلانتری ۱۱ خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و ساماندهی معتادان و معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد صورت می‌گیرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ معتاد متجاهر شدند؛ کشف ۱۳ فقره سرقت و کشف مقادیری #مواد_مخدر از اتهامات این متهمان بود.

او اضافه کرد:این اقدام پلیس رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است؛ ۲ نفر از متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مابقی متهمان پس از هماهنگی با خانواده‌هایشان به کمپ‌های ترک اعتیاد در سطح شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد :پلیس در شهرستان ایلام با اجرای طرح‌های پیشگیرانه در صدد کاهش سرقت و رضایتمندی شهروندان است ؛ جمع آوری ضایعاتی‌های متخلف ، معتادان متجاهر ، اراذل و اوباش ، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری مزاحمان خیابانی بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.