سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام: هیچ موقعیتی در اختیار تیم نفت مسجد سلیمان نگذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: می‌دانستیم نفت مسجد سلیمان، تیم سخت‌کوشی است. نوع بازی این تیم را هم بررسی کرده بودیم. در مقابل چنین تیم‌هایی باید با برنامه و حوصله بازی کرد تا موفقیت حاصل شود. به لطف خدا، خوب و با برنامه بازی کردیم و نهایتا توانستیم به گل برسیم.

نکونام ادامه داد: در نیمه دوم تعویض‌هایی داشتیم که اگر بازیکنان دقت می‌کردند می‌توانستند گل‌های زیادی را به ثمر برسانند. ما هیچ موقعیتی به تیم نفت ندادیم و توانستیم آن‌ها را کنترل کنیم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: بازی کاملا در اختیار ما بود و ۳ امتیاز شیرین را به دست آوردیم. به بازیکنانم و هوادارن تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. هواداران قبل از بازی به هتل آمدند و به ما روحیه دادند. قطعا تا روز آخر با تیم فولاد می‌جنگیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

او تصریح کرد: متاسفانه پاتوسی شرایط خوبی ندارد، اما بازیکن باکیفیتی است و از نبود او ضربه می‌خوریم، اگر در زمین حضور داشت قطعا راحت‌تر بازی می‌کردیم. او در شرایط ایده‌آل نیست، اما بوعذار و قاسمی‌نژاد شرایط خوبی دارند و زحمت می‌کشند. با وجود این که باشگاه با پاتوسی قرارداد حرفه‌ای بسته است، مجبوریم از او استفاده نکنیم. در دوران قرنطینه رفتار حرفه‌ای نداشته است و هنوز اضافه وزن دارد. باید دید در هفته‌های آتی چه اتفاقی خواهد افتاد.

نکونام در پایان گفت: نیمکت تیم ما بازی‌های بزرگ زیادی دیده است. استرس در تیم ما معنایی ندارد، تنها برای موفقیت تلاش می‌کنیم و این را بار‌ها نشان دادیم. این که برخی در مورد تیم ما صحبت می‌کنند کار درستی نیست. بهتر است به شرایط تیم خودشان رسیدگی کنند. تیم ما نیز در هتل معمولی اقامت داشته است. اگر تیم نفت مشکلی داشت، باید دیروز اعلام می‌کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.