سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوی دو بر دو شهرخودرو با استقلال

تیم فوتبال استقلال که یکی از شانس های اصلی کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیاست، در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر شهرخودرو به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های شهرخودرو مشهد و استقلال از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند.

دقیقه ۴: پرتاب اوت بلند بازیکنان شهرخودرو روی دروازه با ضربه سر قاضی همراه شد که حسینی به راحتی توپ را مال خود کرد.
 
دقیقه ۲۲: ارسال خوب قاسمی نژاد روی دروازه استقلال را سیدحسین حسینی در دومرحله و به سختی جمع کرد و مانع از ضربه زدن مهاجم شهرخودرو شد.
 
دقیقه ۲۵: کرنر ارسالی برای استقلال با ضربه سر کریمی همراه شد و توپ در آستانه ورود به دروازه شهرخودرو بود که آقاجانپور توپ را از روی خط برگرداند.
 
در دقیقه ۳۵ اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری سبب شد تا حسین مهربان روی خط محوطه شش قدم صاحب توپ شود و با ضربه محکم و دقیق توپ را به زیر طاق دروازه حسینی بفرستد و تیمش را پیش بیندازد.
 
دقیقه ۴۰: محمد قاضی در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۴۱: پاس عمقی فوق العاده وریا غفوری برای دیاباته را مهاجم مالیایی چند سانتی متر کم آورد تا ضربه بزند و توپ از کنار دروازه عبور کرد.
 
در دقیقه ۵۵ ارسال فرشید اسماعیلی از روی یک ضربه ایستگاهی روی دروازه بعد از برخورد به مدافع شهرخودرو به ارسلان مطهری رسید و او با یک پشت پای زیبا دروازه را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.
 
دقیقه ۶۰: روی غافلگیری مدافعان استقلال محمد قاضی در موقعیتی مناسب به توپ ضربه زد و در حالی که حسینی هم تصور می‌کرد دروازه اش را باز شده، اما توپ به تیر دروازه خورد و در ادامه مدافعان استقلال توپ را دور کردند.
 
دقیقه ۶۷: ارسال آقاجان نژاد روی دروازه استقلال با مشت حسینی همراه شد؛ در برگشت قاسمی نژاد به توپ ضربه زد و حسینی با یک سوپرواکنش توپ را به کرنر فرستاد.
 
ضربه ایستگاهی بی نقص محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۷۴ به کنج دروازه حسینی رفت و مسابقه به تساوی کشیده شد.

 

انتهای پیام//ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.