سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فقر، می تواند باعث تخریب محیط زیست شود

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: شیوع کرونا نگرانی است که می‌تواند فقر را ایجاد کرده و باعث ضربه و تخریب بیشتر به محیط زیست شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان امروز به دیدار جمعی از خبرنگاران باشگاه  خبرنگاران مرکز کرمان آمد تا به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از تلاش گران این رسانه تقدیر و تشکر کند.

در این دیدار مرجان شاکری ،مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: قطعا باشگاه خبرنگاران جوان همیشه دوستدار محیط زیست بوده و تا جایی که توانسته است با پیگیری اخبار و تهیه گزارشات متعدد در زمینه محیط زیست این ابراز علاقه را به طبیعت نشان داده است.

او در ادامه افزود: در حقیقت تعدادی بر این باورند که شیوع کرونا اگر بدی‌هایی را داشت، اما برای محیط زیست توانست مفید باشد و از تخریب بیشتر آن جلوگیری کرد، اما این چنین نیست و می‌توان گفت تاثیری عکس دارد، این یک نگرانی است و در حقیقت فقر می‌تواند باعث شود آن طور که فکر می‌کنیم همه چیز پیش نرود و تخریب محیط زیست بیشتر شود.

شاکری تصریح کرد: قطعا آگاه سازی مردم و ترویج حفظ و حفاظت از محیط زیست با کمک رسانه‌ها به خصوص خبرنگاران می تواند در جلوگیری از تخریب محیط زیست  موثر باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.