سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از حافظان سلامت در اهواز

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از حافظان سلامت به دلیل خروج خوزستان از وضعیت هشدار کرونا در بیمارستان رازی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از حافظان سلامت به دلیل خروج خوزستان از وضعیت هشدار کرونا با حضور رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بیمارستان رازی برگزار شد.

سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: بیمارستان رازی در ماه‌های اخیر خاکریز اول مقابله با کرونا بود و خبرنگاران و عکاسان نیز در کنار حافظان امنیت با آگاهی بخشی در ارتقای سلامت جامعه کوشیدند.

او افزود: هرچند حجم مراجعات به بیمارستان‌ها کاهش یافته، اما این مسئله به معنای پایان کرونا نیست و باید با رعایت موازین بهداشتی در مسیر بهبود شرایط گام برداریم.

حسینی با اشاره به خالی بودن تخت‌های بخش اورژانس حاد بیمارستان رازی بیان داشت: ما تلاش‌های کادر درمان در دوران شلوغی بیمارستان‌ها و وضعیت قرمز استان را فراموش نکردیم و تا زمان محقق شدن وعده‌های وزارت بهداشت پیگیر وضعیت اصلاح قراردادها، آینده شغلی و پرداخت پاداش کادر سلامت خواهیم بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.