سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ بازگشایی استخر‌ها در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از صدور مجوز برای فعالیت استخر‌ها در مناطق زرد بر اساس اطلاعیه شماره ۱۷ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جلال عزیزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان کرد:ستاد مقابله با کرونا در ورزش تیرماه امسال با صدور اطلاعیه شماره ۱۷ خود این مجوز را صادر کرده است.

او افزود:این اطلاعیه پس از برگزاری نشست‌های تخصصی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه معاونت بهداشت این وزارتخانه، صادر شده است و بر اساس آن برخی فعالیت‌های ورزشی از جمله بازگشایی استخر‌ها در مناطق زرد مجاز است.

عزیزی با اشاره به شرایط این بازگشایی گفت:استخر‌های سرپوشیده با رعایت فاصله مجاز مطابق با دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت و با ۵۰ درصد ظرفیت در مناطق زرد شروع به فعالیت نمایند. انجام ماساژ و استفاده از جکوزی و سونای مرطوب ممنوع است. میزان کلر آزاد باقیمانده تا حداکثر میزان قابل تحمل یعنی ۳ PPM و PH بین ۷/۲ تا ۷/۶ باشد. بدیهی است قبل از شروع فعالیت باید از مرکز بهداشت شهرستان و دفاتر خدمات سلامت استعلام مربوطه به عمل آید.

معاون توسعه ورزش اداره کل، پایان بار دیگر از جامعه ورزشی استان خواست در انجام فعالیت‌های ورزشی و بخصوص استخرها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بصورت جدی مد نظر داشته باشند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.