سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در آبیک

مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه با توزیع یک هزار بسته معیشتی در بخش نخست در شهرستان آبیک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه آبیک گفت: در بخش نخست مرحله دوم  نهضت کمک مومنانه با توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و ارزش ریالی هر بسته معیشتی بین ۲۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار آغاز شد.

سرهنگ مسلم لطفی زاده با بیان اینکه مسجد محوری و محله محوری را برای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه فعال کردیم، اضافه کرد: جامعه هدف بسته‌های معیشتی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه به طور دقیق شناسایی کرده‌ایم که به آنان اهدا خواهد شد.

او همچنین از راه اندازی حدود ۶ آشپزخانه برای طبخ غذا به تعداد ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر در ایام منتهی به عید غدیر و توزیع بین مردم خبر داد و گفت: کارگاه خیاطی دوخت ماسک با اشتغالزایی برای ۳۰ نفر از بانوان بسیجی راه اندازی شده که تا پایان سال به ۵۰ نفر می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام افزود: ماسک‌های تولیدی و دوخته شده توسط بانوان، در بین مردم ۱۱ محله در شهرستان آبیک توزیع خواهد شد.

به گفته او، در دور اول دوخت ماسک در کارگاه‌های مختلف شهرستان آبیک ۲۵۰ هزار قطعه ماسک تولید و توزیع شد.

 لطفی زاده در ادامه گفت: بخش سوم مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در دهه سوم اجرایی می‌شود که با تلاش مسئولان به نحو احسن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.