سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصحاب رسانه بازوی کمک کننده توسعه هستند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه به عنوان بازوی کمک کننده در توسعه این استان نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت : دستگاه‌های مدیریتی کشور‌های توسعه یافته مبتنی بر دانش و آگاهی است از این‌رو نقش مطبوعات در برنامه ریزی و تصمیم گیری این جوامع برجسته‌تر خواهد بود.

او  بیان کرد:تصویری که ازسیستان و بلوچستان طی سال‌های گذشته در افکار عمومی مخابره شده تصویر واقعی نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مسائل مربوط به حوزه قاچاق مواد مخدر و ناامنی‌های جزیی مربوط به کل کشور و مختص به سیستان و بلوچستان نیست.

او تصریح کرد: تصویر تک بعدی از سیستان و بلوچستان ظلمی به مردمان این استان و باعث کند شدن روند توسعه شده است.

زینی وند گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ فرهنگی، جغرافیایی، منابع طبیعی، تاریخی و همچنین حوزه‌های اقتصادی، صنعتی و معدنی ظرفیت‌های متنوع دارد.

وی بیان کرد:تصویر نامطلوب سیستان و بلوچستان در بازه زمانی ۵ تا ۱۰ سال با ارایه هنرمندانه تصویر واقع گرایانه این استان تغییر خواهد کرد.

معاون سیاسی اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: توقع ازاصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار تلاش برای تغییر چهره نامطلوب این استان، نداشتن گرایش سیاسی خاص و ارایه بی طرفانه حقایق است.

او در ادامه نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها را خواستار شد و افزود:رسانه‌ها در عین نقد بی رحمانه ضعف‌ها و مشکلات، خدمات و دستاورد‌های نظام را منصفانه منعکس کنند.

زینی وند با بیان نقش مشاوره‌ای رسانه‌ها در پیشبرد اهداف افزود: اصحاب رسانه با دادن پیشنهادات سازنده به مدیران اجرایی آنان را در انجام وظایفشان یاری دهند.

او بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی از انتقادات سازنده آشفته نشده و با تامل و توضیح رسانه را توجیه و از ظرفیت آن استفاده کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندارسیستان و بلوچستان افزود: باید روزی فرا رسد که هیچ رسانه و خبرنگاری به خاطر کار حرفه‌ای و انتقاد سازنده به مراجع قضایی ارجاع داده نشود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.