سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال مراسم دیدار با خانواده شهدای رسانه نهاوند برگزار نمی‌شود

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی مراسم دیدار با خانواده شهدای رسانه نهاوند برگزار نمی‌شود.

علی سهرابی مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی و رعایت سلامتی و حال والدین و خانواده شهدای رسانه مراسم دیدار اهالی رسانه با خانواده شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری برگزار نمی‌شود.

او افزود: هرسال در روز خبرنگار اهالی رسانه به همراه مسئولان و امام جمعه در منزل دو شهید رسانه شهرستان نهاوند حضور پیدا می‌کردند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند بیان کرد: از آنجا که سلامت والدین و خانواده شهدا برای همه اهالی رسانه مهم است امسال در روز ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اهالی رسانه این مراسم را لغو و به زمان دیگری موکول کردند.

سهرابی گفت: بعد از شرایط کرونایی خبرنگاران بسیجی در منزل دو شهید رسانه شهرستان حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک پای درد دل و خاطرات آن‌ها می‌نشینند.

او افزود: این مراسم به همت اهالی رسانه و خبرنگاران بسیجی بیش از ۸سال است که برگزار می‌شود و تاکنون تمبر و لوح یادبود و ساعت رومیزی مزین به تصویر این دو شهید تهیه و تحویل خانواده آن‌ها شده است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.