سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ هزار کردستانی به کرونا مبتلا شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کردستان تاکنون ۱۱ هزار و ۲۹۹ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان  با اشاره به آخرین وضعیت شمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون ۱۱ هزار و ۲۹۹ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۴۱۴ نفر جانباختند.

او با اشاره به اینکه بیشترین مبتلایان در حال حاضر مربوط به شهرستان سنندج است، افزود: شهرستان دهگلان کمترین تعداد ابتلا به کرونا را در حال حاضر دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: اکنون ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان در بخش ویژه بستری هستند.

فلاحی با اشاره به اهمیت قرنطینه خانگی در خصوص پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹۴ هزار و ۵۷۹ نفر از لحاظ بیماری کرونا در استان قرنطینه خانگی هستند.

او خطاب به شهروندان خصوصاً جوانان که با توجه به فصل تابستان، تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بدون اهمیت به رعایت اصول بهداشتی و عدم استفاده از ماسک در پارک‌ها، میادین و اماکن عمومی در حال تردد هستند نسبت به خطر بیماری کرونا هشدار داد.

طبق اظهارات مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اگر مردم نسبت به اصول بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی بی توجه باشند با موج دیگری از بیماری مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.