به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴، اظهار کرد: در ادامه فعالیتهای شهرداری تهران پیرامون اکران طرحهای فرهنگی اجتماعی و شهری درخصوص طرحهای آموزش شهروندی، پیشگیری از بیماری کووید ۱۹، تقویت بنیان خانواده، اکرام والدین، همسایه، سالمندان و... تبلیغات محیطی بر روی پرتابل سطح منطقه به متراژ حدود ۳۶۰ مترمربع به این مهم اختصاص داده شد.
معاون خدمات شهری منطقه چهار در خصوص نورپردازیها و آذین بندیهای عید قربان تا عید غدیر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه ولایت حدود ۶۵۰۰ مترطول ریسههای نوری و ۵۵۰۰ مترطول آذین بندی پارچهای معابر و ساختمانهای سطح منطقه آذین بندی شد.
فرخی با اشاره به اهمیت عیدغدیر ادامه داد: مدیریت شهری همواره سعی بر آن داشته تا در دهه ولایت برنامههایی را اجرایی کرده که در راستای معرفی عید غدیر خم به عنوان عید بزرگ همه مسلمانان قدم بردارد.
انتهای پیام/