سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۷۲ آشپزخانه حسینی در دهه اول ماه محرم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از راه اندازی ۷۲ آشپزخانه حسینی در دهه اول ماه محرم خبر داد و گفت : این اماکن پخت غذای گرم را برای نیازمندان در این ایام برعهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به شروع مرحله دوم طرح مواسات و همدلی در سطح استان از روز عید قربان، گفت : خوشبختانه مجموع کمک‌ها و نذورات و قربانی‌های اهدایی تا به امروز بیش از ۱۰ میلیارد تومان شده است.

او با بیان اینکه این کمک‌ها صرف خرید سبد‌های حمایتی می‌شود، گفت : در مرحله دوم طرح مواسات توزیع ۸۰ هزار سبد حمایتی را در دستور کار داریم که طی هفته آینده و یا نهایتا دو هفته دیگر کار توزیع آن انجام می‌شود.

رخصی افزود: این کمک‌ها شامل برنج، روغن و مرغ است و میان خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: توزیع این سبد‌های حمایتی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرار داد خواهد بود که متعاقبا اطلاع رسانی در این زمینه به خانوار‌ها انجام می‌شود.

رخصی با اشاره به نزدیکی ماه محرم، از راه اندازی ۷۲ آشپزخانه حسینی در این ایام خبر داد وافزود: این اماکن کار پخت غذای گرم برای نیازمندان را برعهده خواهند داشت.

او افزود: پخت غذای گرم در این اماکن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و غذا‌های بسته بندی شده درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود.

او با اشاره به استمرار بیماری کرونا گفت: متاسفانه دراین بین بسیاری مشاغل دچار آسیب شدند و بسیاری خانوار‌ها به لحاظ اقتصادی دچار مشکل شدند و این امر می‌طلبد خانوار‌های توانمند پیش قدم شده و یاری‌گر خانوار‌های آسیب دیده شوند.

رخصی ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار کرمانشاه همواره بخشندگی خود را به نمایش گذاشته‌اند و این امید هست که در ایام پیش رو توجه ویژه تری برای کمک به نیازمندان داشته باشند.

او با تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه خبرو خبررسانی، گفت: این انتظار هست که در شرایط شیوع کرونا رسانه‌ها همانطور که تا به امروز یاری گر کمیته امداد و نیازمندان بودند، باز هم در این عرصه حضور چشمگیری داشته و زمینه ساز افزایش کمک‌های مردمی شوند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.