سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکلات سرمایه گذاران بخش گردشگری اردبیل در اولویت است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران بخش گردشگری اردبیل در اولویت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه شورای معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه فصل عمرانی در اردبیل محدود است تلاش می‌کنیم تا با جذب اعتبارات مصوب برای طرح‌ها و پروژه‌ها، زمینه برای اجرا و تکمیل آن‌ها را فراهم آوریم.

او با تاکید بر تعیین تکلیف و جذب اعتبارات سال ۹۸ تا پایان مردادماه امسال بیان کرد: در مورد هر یک از پروژه‌های در دست اجرا باید تمامی تعهدات اجرایی شود که در همین راستا با برگزاری نشست‌ها و جلسات بررسی و حل مشکلات طرح‌ها اقدامات لازم در این زمینه بررسی و عملیاتی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تسریع در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها را از برنامه‌های مهم برشمرد و گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری، صنایع‌دستی و گردشگری در سطح شهرستان‌ها با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه‌ها در محل فرمانداری شهرستان‌ها برگزار و مشکلات آن‌ها حل می‌شود.

فلاحی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات بخش گردشگری به محوریت استان اردبیل در کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در این جلسه وزیر میراث‌فرهنگی، رئیس جامعه هتلداران، رئیس جامعه آژانس‌ها و دفاتر گردشگری، رئیس انجمن ایران و رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با ابراز رضایت از عملکرد استان اردبیل، از اقدامات انجام شده در اردبیل قدردانی کردند.

او گفت: در این جلسه اقدامات در زمینه ایجاد اشتغال، فضای کسب و کار و تاثیر گردشگری بر ایجاد ارزش افزوده ارائه و با بررسی چالش‌ها و موانع در مسیر رونق آن، پیشنهاد‌های رفع این مشکلات بررسی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.