سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون کارشناسی ارشد با رعایت چه شرایطی زیر سایه کرونا برگزار می‌شود؟

وزارت علوم و وزارت بهداشت دستورالعمل‌هایی بهداشتی را به حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها ابلاغ کرده اند تا این آزمون‌ها با سلامت کامل برای داوطلبان برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،جواد ساده نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در خراسان رضوی و مدیر رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در آزمون کارشناسی ارشدخدمات آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از حوزه‌های اصلی آزمون کارشناسی ارشد درخراسان رضوی میزبان ۱۶هزار داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در سال ۱۳۹۹ است که در سه روز ۱۶، ۱۷ و ۱۸مرداد ماه به رقابت می‌پردازند.

او افزود:تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی در این آزمون به طور جدی رعایت می‌شود، ضدعفونی مکانها، صندلی‌ها و درب‌های ورودی زیر نظر مرکز درمان دانشگاه، تهویه مناسب برای گردش هوا در سالن‌های آزمون، اختصاص اتاق‌های ویژه برای مبتلایان به کرونا، فاصله گذاری‌های استاندارد میان داوطلبان و در اختیار گذاشتن پد بهداشتی به داوطلبان و ضدعفونی کردن بسته‌های پذیرائی از جمله اقدامات مورد نظر است.

نماینده سازمان سنجش در استان ادامه داد: از داوطلبان خواسته می‌شود از به همراه آوردن وسایل اضافی خودداری کنند، اما به همراه داشتن وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده ممانعتی ندارد.




انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.