سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودوند با اعلام اخطار قانون اساسی؛

مشکلات خصوصی سازی حل نشده است/ لزوم تعیین پروتکل‌های ویژه برای کنکوری‌‌های با سیستم ایمنی ضعیف

نماینده مجلس یازدهم گفت: موضوع خصوصی‌سازی بنگاه‌های دولتی و بخش غیردولتی در کل کشور شاید به ظاهر بخواهد مشکلات کارخانه‌ها را حل کند، اما عملاً شاهد مشکلات متعددی هستیم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محمودوند، نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵ مرداد)، با اعلام اخطار قانون اساسی گفت: موضوع خصوصی‌سازی بنگاه‌های دولتی و بخش غیر دولتی در کل کشور شاید به ظاهر بخواهد مشکلات کارخانه‌ها و بحث اقتصاد را حل کند، اما امروز شاهد مشکلات متعددی در مجموعه‌های تولیدی هفت‌تپه، دشت مغان و غیره هستیم.

او ادامه داد: کسانی که می‌خواهند برای نظارت و حضور در این عرصه نامزد شوند، حتماً باید راهکار داشته باشند؛ زیرا بسیاری از کارمندان و کارگران در موضوع خصوصی‌سازی آسیب دیدند.

محمودوند گفت: وزیر بهداشت و درمان درباره کنکور مجوز برگزاری دادند؛ از وی خواهش می‌کنم که برای بسیاری از دانش آموزان کنکوری به دلیل ضعف سیستم ایمنی، پروتکل‌ها به دقت رعایت شود. نه اینکه مانند کنکور دکترا، پروتکل‌ها بی‌دقت رعایت شود و بعد هم  بگویند برگزار شد و اشکالی ندارد. این ویروس با کل دنیا در جنگ است و اگر خدای ناکرده سهل‌انگاری شود، قطعاً هیچکس پاسخگو نخواهد بود.

نماینده مجلس یازدهم خطاب به نمکی، وزیر بهداشت گفت: خواهش می‌کنم  برای دانش آموزانی که ضعف سیستم ایمنی دارند، در هر حوزه امتحانی، جایگاه مخصوصی قرار داده شود. حجم مراجعات، تماس‌ها و پیامک ها بسیار است.

در ادامه قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده خرم آباد بر اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی سازی تأکید کرد و گفت: اجراکنندگان قانون باید دقت داشته باشند در سرمنشأ اجرای این اصل تخلفی صورت نگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کنکوری
۱۵:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
در شرایط عادی کنکوری ها همیشه به دلایل استرس سیستم ایمنیشون ضعیفه حالا امسالم که کروناهست استرس چند برابر شده و سیستم ایمنی به شدت ضعیف شده...