سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری حدود چهار هزار سارق در سطح استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان و سارقان خبر داد و گفت : امسال حدود چهار هزار سارق در سطح استان دستگیر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : یکی از مواردی که بار روانی منفی در جامعه ایجاد می‌کند پدیده سرقت است که پلیس با تمام توان به دنبال پیشگیری و سپس کشف هرچه سریعتر آن است.

او با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس، مبارزه با پدیده سرقت است، گفت : در مدت سپری شده از سال حدود چهار هزار سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این میان شهروندان جامعه نیز نقش مهمی در پیشگیری از پدیده سرقت دارند و اگر موارد ایمنی را به خوبی رعایت کنند بخشی از سرقت‌ها کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: افزایش ایمنی منزل و خودرو که چشم طمع بیشتر سارقان حرفه‌ای به سمت آنهاست می‌تواند نقش بسیار مهمی در ناکام گذاشتن این دسته از مجرمان داشته باشد.

سردار جاویدان با قدردانی از همراهی مسوُولان شهرستان سنقر و کلیایی با پلیس، امنیت موجود در این شهرستان را مطلوب ارزیابی و افزود: با تلاش بیشتر فرمانده و کارکنان انتظامی سنقر و کلیایی امنیت بهتری برای مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.